tiistai 5. huhtikuuta 2011

IKEA

Sunnuntaina oli aika taas Ikea-matkan, joka ei välttämättä ollut kovin hyvä juttu taas ton rahankäytön kannalta.

On sunday I went to Ikea.





Mulla on joku pakkomielle aina raahata Ikeasta kaks asiaa mukanani, vaikka tiedän etten oikeesti tarviis niitä. Niin tälläkin kertaa mukaan tarttu pussilakanat ja lamppu. Omistan aika monta Ikean lamppua ja varmaan yhtä monta pussilakanasettiä. Mutta kuka idiootti on suunnitellut ne Ikean pussilakanat, kun niissä ei oo siellä yläpäässä niitä reikiä mistä saa sen peiton vedettyä hyvin. Mäkin möyrin niin paljon unissani että se peitto on joka aamu ihan vituillaan siellä pussilakanan sisällä ja sit alkaa taas kauhee show, kun yrittää saada sitä taas hyvin. Vink vink, haluan mun reiät.

When I go to Ikea I have an obsession to buy two things: a lamp and a duvet cover. I don't actually need those anymore (I have like four Ikea lamps), but I just seem to find cheap and cute lamps and duvet covers and so I have to buy them. Like now.




No löysin mä vähän jotain muutakin:

I did find something else, too:


Koska mä tapan kaikki kukat, mitkä mun käsiini sattuu eksymään (myös viime syksynä äidin kukat niiden lomamatkan aikana. Ja mä kastelin niitä.), päätin luovuttaa ja ostaa tekokukan. Jos se nyt edes säilyisi hengissä. Isäpuoli tosin uhos, että tapan tonkin.

Because I always, always kill my flowers and plants, I decided to give up and buy a fake one. Though my stepdad says that I'll kill this one too.




Säilytysbokseja


Tyynynpäällinen



Siis kaikkea mitä ilman ei voi elää. Voi tätä rahanmenoa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Please comment!