keskiviikko 6. maaliskuuta 2013

I could be the one to set you free

Tää viikko on mennyt vähän masistelujen merkeissä, on tapahtunu yhtä sun toista, en vaan jaksa enää edes välittää. Masistelujen lomassa on pitänyt käydä koulussa ja töissä, ja oon jopa jaksanut edelleen viimeviikolla alottamaani detox-kuuria, ja sen takia myös syönyt terveellisesti. Jos vaikka Malesia/Bali-reissulla kehtais vähän esiintyä bikineissä :D

Se terveellisesti syömisessä on oikeesti hyvä puoli, että jaksaa oikeesti tehä ruokia ja asetellakin niitä nätisti, paljon kivempi syödä kaunis annos kun vaan joku joka on lätätty lautaselle(vaikkei se makua yhtään muutakaan, vähän sama juttu kun että juusto on raasteena parempaa kun siivuina, ja spagetti voittaa kaikki muut pastat. Mä en oikeestaan edes syö muuta kun spagettia, call me a freak..).

Inttileskeily on vähän masistelua myös, kun ei yhtäkkiä ookaan ketään kotona kenelle voi avautua paskasta päivästä, tai kenet voi passittaa kauppaan kun ite ei sitä jaksa. Tai kenelle mä nyt muka kiukuttelen kun kiukuttaa, jota muuten tapahtuu vähän valitettavan usein. No onneks saa ainakin katsoo kaikki Geordie Shoret, Amerikan Venäläisnaiset, Pretty Little Liarsit ynnä muut mitä Ville ei suostu mun kanssa katsomaan. Eikä muuten tarvii jakaa pleikkaria!

Loppuun randomkuvia lähiajoilta, iPhone-laatua vielä toistaseks, tänään sain vasta aikaseks hakea uuden kameran, kun oon järkkäristä hävittänyt laturin. Ja se on muutenkin niin painava, ettei jaksa pitää mukana.

















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Please comment!