torstai 19. heinäkuuta 2012

Don't hold your breath

Mä en ennen tykännyt yhtään käyttää sormuksia, mutta nyt mulla on melkein päivittäin vasemman käden keskisormessa joku sormus, vähintäänkin töissä ollessa. Myös tosi monet rannekorut on mulle auttamattomasti liian isoja, ja valuu pois paikaltaan, mutta nyt löysin kyllä nää kaks yhdistävän mielettömän upeen korun.



Ensin oli kauheita vaikeuksia oppia käyttämään tota, kun se on kokoajan jossain kiinni jos ei varo yhtään, ja kun yrittää kurkotella jotain niin se jää tietenkin jotenkin niin, että keskisormi on jossain ihme lukitusasennossa. Mutta käyttämällä oppii, normaalisti se olisi lentänyt samantien menemään, mutta tykkäsin ideasta niin paljon, että siedin (?) vaan sitä, ja nyt se on yksi ihan lempparikoruista. Lisäksi sen saa vielä tarpeeksi kireellekin mun ranteelle, vaikka itselleen sen laittaminen on vähän haasteellista (lukolliset rannekorut ja minä ei vaan yhdistelmänä toimi). Olis voinut ehkä kuviin lakata kynnet jotenkin kivasti, mut ei jaksanut, hehee, laiska.



Dress: Gina Tricot
Hairflower: Glitter
Bracelet-thingy: Glitter


Koska ulkona satoi vettä, niin päätin sitten itse tehdä sitä kesää kesäisellä mekolla ja tukkakukkajutskalla. Jos on kesä, niin sitten myös on kesä, ei jaksa ainaisia vesisateita.

Jee huomenna Poriin jazzailemaan jee!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Please comment!